Tuesday, February 1, 2011

apekah?

mcm poyo pulak rasenye bile somehow tibe2 lak nk ckp pasal diri sendiri..btw, 2 my friends out there (even da kenal stat dari early 90's) msti ade lagi some part of me that u wish 2 know..perasan plak..
me, myself n i
hmm..act, it's been quite sometime for me 2 have  thought of owning a fancy blog. last2 bile boring pun da tahap dewa, i just del all the old entries (zaman2 jepun dulu) n replace them with new design n entries (later)..abes crite. punyela pemalas..even teknologi da beyond the limit pun still malas lagi..that's human being.hihi..kire normal la 2. pas pakat2 dgn my adek, so kliteorg pun create i gateway 4 people who want 2 know us better n yg nk follow xtvt menarek.hmmm!

my family members.love them damn much!

anyway 1st thing in my mind=family..hmm family members pun xbrape besar, so we are quite close 2 each other.xcaye sila la tgk baju kiteorg..same jek kn...zaman bile la punye pic ni..myb a few years back kot...hmm balun jek la..hihi..ape2 pun, welcome to my blog!

No comments:

Post a Comment